Банктік және қаржылық операциялар мен ұйымдарға деген сенімнің төмен деңгейі, артықшылықтарды білмеу және бюрократиялық қорқыныш "бөліп төлеу техникасы" санатына үлкен кедергі келтіреді. Сонымен қатар, дүкендердің тартымсыз көрінісі және жылы шырайға ұқсамас коммуникация адамдарды мұндай қызметтерді пайдаланудан бас тартқызады.
Нәтижесінде, 2016 жылы Ташкенттің 3 миллион тұрғынының небәрі 0,5%-ы ғана техниканы бөліп төлеу арқылы алған.
.
Сондай-ақ, біз texnomart-ты өзбек тілінде сөйлейтін аудитория үшін оқуға ыңғайлы ету үшін ребрендинг жасадық. Түстерді мейірімді және заманауи етіп жасадық және жұлдызды астерискке ауыстырып, оны техниканы бөліп төлеудің не екенін түсіндіретін texnomart коммуникациясының бір бөлігіне айналдырдық.
Нәтижесі
Жергілікті инсайттар мен копирайтты қолдана отырып жасалған байланыс форматы трендті қалыптастырды және оны басқа брендтер көшіре бастады.
Креативный директор Старший стратег Стратег Графический дизайнер CG / Анимация Копирайтер