Сол себепті біз стратегияны даярлау кезінде нарықтың, бизнестің, адамдар, мәдениет пен менталдылыққа сүйенеміз, яғни стратегияның шын мәнінде қалай жұмыс етуіне аса көңіл бөлеміз.
40+
жүзеге асқан жоба
50+
өткізілген зерттеу
12
бизнес категориялары – біздің клиенттеріміз
ӨНІМДЕР
Brand-стратегия
Өнімге, оның артықшылықтары мен құндылықтарына негізделген, барлық мақсатты топтарға бағытталған брендтің бірегей кейіпін қалыптастыру.
Үдерістер
Бизнесті зерделеу
Нарықты зерттеу
Сандық және сапалық зерттеулер
Трендер мен үрдістерді зерттеу
Қоғамдық-мәдени контекст
CJM
Бәсекелестерді талдау
Серіктестермен үйлесу мен олармен жұмыс
Коммуникациялық стратегия
Нәтижесінде: кімге хабарлаймыз? не хабарлаймыз? қайда хабарлаймыз? қалай хабарлаймыз? – деген сұрақтарға жауап табатын іс-шаралар стратегиясы.
Үдерістер
Маркетингтік іc-шараларды зерттеу
Сандық және сапалық зерттеулер
Медиялық нарыққа шолу
Бәсекелестердің коммуникациясына талдау
Серіктестермен үйлесу мен олармен жұмыс
Көзқарас
Біз жоқты ойлап таппаймыз, біз компанияның түп негізіндегіні не оның талпыныстарын жетілдіреміз, оған керекті қалып келтіріп, жүйелі қадамдар ұсынамыз.
Серіктестік
Біз клиентпен әрдайым фактілер, нарық зерттеулері мен адамдарға негізденіп, шынайы әрі ашық сөйлесеміз.
Адалдық
Стратегия – дегеніміз ұзақ уақыттық жұмыс. Бұл жұмыс жүйелік іс-шараларды талап етеді, ал біз клиентке осы іс-шараларды орындауда барша қолдау көрсетіп, көмектесеміз.