Соңғы жылдары Өзбекстан нарығында маркетплейстер саны ұлғаюда — адамдар оларды бақылауға үлгермей, бүкіл санат бір үлкен түсініксіз ортаға айналады. Uzum Market — елдегі барлық нарықты өзіне қаратуды мақсат еткен жаңа маркетплейс ретінде, оның бәсекелестердің арасында ерекше кейіп алу қажеттілігі туындады.
Инсайт
Өзбекстанда сауықтандыратын контент аса бағаланады, сол себепті бәсекелестермен күресте арнайы ұсынысты қолданудың орнына біз елдегі ең ықпалды толқынға — Өзбекстанның поп-мәдениетіне іліндік.
Шешім
Біз Өзбекстанның ең әйгілі, танымал және сүйікті поп-әртісі — әнші Шахзоданы жобаға жұмылдырдық. Оның әндері әзірленген контенттің негізі болды, ал кейіпі Uzum Market-тің тұтас музыкалық креативті платформасының негізін қалады. Поп жұлдызбен бірге дайындалған брендтік джингл музыкалық кампаниялар қатарының негізі болды. Біз көпшілікті қамту арналары арқылы тыңдаушылардың үлкен санының назарына түстік, адамдарды қосымшамен қолдануды үйреттік, кейіннен біздің негізгі ұсыныстарымызды джингл арқылы қайта-қайта жеткіздік.
Нәтижесі
Нәтижесінде бір жылға жетпей Uzum Market ешкімге мәлім емес жаңа брендтен онлайн сатып алу санатындағы ең танымал ойыншысына айналды. Оның дамуы тіпті AliExpress және Instagram мен Telegram-дағы дүкендерді озып кетті. Оның үстіне, бренд әлі де өсіп келеді — соңғы жарты жыл ішінде тапсырыстар саны 719%-ға өсті, ал бірегей келушілердің саны 617%-ға ұлғайды, Uzum Market-тің тапсырысты беру жерлері бүгін 260 санына жетті.
Креативный директор Старший стратег Стратег Графический дизайнер CG / Анимация Копирайтер