Texnomart - Сыйлық емес

IMC
2021-2023
texnomart — Өзбекстандағы техниканы бөліп төлеуге рәсімдейтін ірі ритейлер, жыл сайынғы тапсырмамен келді — 8 наурыздағы сатылымды ұлғайту.

Үлкен медиа бюджеті бар бәсекелестердің сансыз мекерелік науқандары, жеңілдіктері мен сыйлықтарының арасында бренд қалайша ерекшелене алады?
Дәстүр бойынша әйелдерге 8 наурызға микро толқынды пеш, миксер, шаңсорғыш сыйлайды. 8 наурыз — үй күтушілерінің мейрамы сияқты.
.
Біз онымен келісе алмадық, сол себепті texnomart 8 наурызда асүй және тұрмыстық керек-жарақтың ешқайсысын сатпады. Оның орнына фокус әйелдерге шынымен керек тауарларға бұрылды — смартфондар, ноутбуктер мен планшеттер.

Нәтижесі

Сатылымдардың жалпы конверсиясы 293%-ға өсті, ал гаджеттердің сатылымы 937%-ге дейін ұшып кетті. Ең бастысы, біз ел бойынша мыңдаған әйелдердің қолдауына ие болдық, бренд көптеген жағымды пікірлер жинап, кампания 1,5 млн-нан астам адамды қамтыды.
Креативный директор
Старший стратег
Стратег
Графический дизайнер
CG / Анимация
Копирайтер

Продакшн:
Шаха Салиев
Алуа Имангази
Азиза Муминова
Станислав Бабич
Андрей Корниенко

Саид Назриллаев

Abstract Visuals
+7 777 098 26 19
new@lokals.kz
г. Алматы, ул. Ботанический Сад, 22
Контакты
Свяжитесь с нами
Предыдущий кейс
Texnomart - Online
Следующий кейс
Texnomart - Ребрендинг