texnomart — Өзбекстандағы техниканы бөліп төлеуге рәсімдейтін ірі ритейлер, жыл сайынғы тапсырмамен келді — 8 наурыздағы сатылымды ұлғайту.
Үлкен медиа бюджеті бар бәсекелестердің сансыз мекерелік науқандары, жеңілдіктері мен сыйлықтарының арасында бренд қалайша ерекшелене алады?
Дәстүр бойынша әйелдерге 8 наурызға микро толқынды пеш, миксер, шаңсорғыш сыйлайды. 8 наурыз — үй күтушілерінің мейрамы сияқты.
.
Біз онымен келісе алмадық, сол себепті texnomart 8 наурызда асүй және тұрмыстық керек-жарақтың ешқайсысын сатпады. Оның орнына фокус әйелдерге шынымен керек тауарларға бұрылды — смартфондар, ноутбуктер мен планшеттер.
Нәтижесі
Сатылымдардың жалпы конверсиясы 293%-ға өсті, ал гаджеттердің сатылымы 937%-ге дейін ұшып кетті. Ең бастысы, біз ел бойынша мыңдаған әйелдердің қолдауына ие болдық, бренд көптеген жағымды пікірлер жинап, кампания 1,5 млн-нан астам адамды қамтыды.
Креативный директор Старший стратег Стратег Графический дизайнер CG / Анимация Копирайтер